То сьогодні ми говоримо про новину в Twitter з посиланням на онлайн-трансляцію теж як про медіа. Відтак з кожним днем появляється все більше мобільних додатків, завдяки яким журналісти по-новому творять та розповсюджують новини.

Оскільки журналістський простір стає більше мобільним, більш глобальним, більш креативним, першоджерела теж повинні змінюватись. Конкуренція за увагу журналістів збільшується, і сьогодні виграє той, хто озброївся інтерактивом. Говорячи про інтерактив, прес-служби та PR-менеджери повинні забути про традиційний прес-реліз. Щоб виділитись та запам’ятатись потрібно говорити про мультимедійний прес-реліз. Це інтерактивна платформа, де візуалізовані дані про вашу компанію для журналістів.

«Мультимедійний прес-реліз – це максимум відомостей про компанію на одному цифровому майданчику. Сьогодні це новинка у подачі інформації, яка може зібрати до 9,7 разів більше переглядів, ніж традиційний текстовий прес-реліз. Адже економія часу журналіста і можливість миттєво опублікувати на своєму ресурсі адаптований для всіх видів ЗМІ контент – основні переваги сучасної подачі інформації», – каже керівник агенції публічних комунікацій «Перфектні рішення» Наталія Улинець.

Мультимедійний прес-реліз – це багатофункціональна платформа, де розміщені текст події, відео- та аудіокоментарі, фотографії і все це підкріплено змістовною та цікавою інфографікою.

«Мультимедійний прес-реліз – це і професійна команда фотографів, відеооператорів, дизайнерів та авторів, які допоможуть виділитися і зацікавити. Сьогодні для бізнесу, політики, громадських організацій такий інструмент поширення контенту повинен стати ключовим», - резюмує Наталія Улинець.

Контент інтерактивного прес-релізу журналісти можуть не лише прочитати, але й завантажити для подальшої роботи, що значно полегшує роботу медійників.

Довідка:

Агенція публічних комунікацій «Перфектні рішення» на PR-ринку Західної України з 2010 року. Основані види діяльності: PR, медіа-супровід, продакшн, моніторинг. Агенція надає широкий спектр послуг, серед яких також є: маркетинговий аудит підприємства, створення web-ресурсів, розробка та втілення рекламних кампаній тощо. 

ІА "Вголос": НОВИНИ