Однак навіть власники автомобілів, які використовують старші види холодоагенту, будуть платити більше. Усе тому, що ринок прагне зрівняти ціни на обидва типи холодоагентів, пише mashyna.com.ua

З початку 2017 року кожен новий автомобіль повинен мати систему кондиціонування повітря, наповнену холодоагентом R1234YF. До цього часу виробники використовували холодоагент R134a. Новий газ більш екологічний, ніж старий, і відповідає стандартам ЄС, які визначають вплив цієї речовини на парниковий ефект. Існує багато сумнівів в безпеці нового холодоагенту. Тести показали, що R1234YF дуже небезпечний.

Експерти передбачали вирівнювання цін старого і нового хладагентів. Однак проблема в тому, що новий не став дешевшим. Таким чином ціни на послуги кондиціонування повітря автоматично збільшилися.

Звичайно, на ринку з'явилися дешеші альтернативи у вигляді циліндрів зі старим холодоагентом, які були привезені із «сходу». Однак слід пам'ятати, що вони не сертифіковані, тому невідомо, як газ буде вести себе під час збою. Його використання може привести до пошкодження системи кондиціонування.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ