Про це повідомляють «Наші гроші» з посиланням на «Вісник державних закупівель».

Дорогу державного значення Т-14-10 Броди-Червоноград на ділянці км 49+460 – км 81+360 відремонтують за 231,96 млн грн. Виконають фрезерування, влаштують асфальтобетонне покриття, тротуари, посадкові майданчики, заїзні кишені, пересічення та примикання, укріплять узбіччя, встановлять дорожні знаки та нанесуть розмітку.

На дорогу місцевого значення О141903 Бориня-Мохнате на ділянці км 11+617 – км 29+900 дадуть ще 122,66 млн грн. Влаштують земляне полотно і дорожній одяг, посадкові майданчики, заїзні кишені, пересічення та примикання, встановлять однобічне бар’єрне огородження та дорожні знаки і нанесуть розмітку. Роботи виконають до кінця 2017 року.

В обох фірм ремонт коштує близько 7 млн грн./км. Нещодавно ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» отримало підряд вартістю 224,53 млн грн. на ремонт іншої ділянки траси Броди-Червоноград за 4,57 млн грн./км. Нині ця фірма була конкурентом на торгах щодо дороги Бориня-Мохнате, тоді як на інших із переможцем змагалося ТОВ «ПБС». ТОВ «Балтом Україна» пропонувало ремонт дороги Бориня-Мохнате на 11,6% дешевше.

Фірму не допустили до конкурсу через невідповідність розрахунку ціни актуальним нормативам, а також інформації у довідці про досвід і в самих копіях договорів. «Автомагістраль-Південь» належить одеситам Валерію Короткову та Олегу Наливанному. Нагадаємо, у квітні Львівська САД замовила фірмі ремонт відрізку траси Н-17 Львів-Радехів-Луцьк за 91,84 млн грн. Власниками «Балтом Україна» є львів’яни Віктор Ідіятов і Михайло Козак, громадянин Чехії Ягош Мілан і датська компанія «Інреко А/С».

У лютому після звернень «Центру протидії корупції» у прокуратуру та Держфінінспекцію була розірвана угода між «Балтом» та Львівською САД про ремонт доріг на 54,99 млн. грн. Акцептована пропозиція компанії була найдорожчою, інші пропонували виконати роботи суттєво дешевше. Крім того, технічне завдання тендерної документації не містило чіткого переліку робіт.

ІА "Вголос": НОВИНИ