Про це повідомляється у системі «Прозорро», передають Наші гроші.

До кінця 2019 року трасу відремонтують на ділянці км 790+321 – км 811+030 довжиною 21 км, зокрема дорожній одяг, пересічення, примикання, міст, розв’язку, автобусні зупинки, освітлення тощо. Незначні обсяги робіт виконають субпідрядники ПП «Західенергомонтаж», ТОВ «ТБД» і ТОВ «Тернопіль Мостобуд». Асфальтобетон постачатиме мукачівське ТОВ «Спецавтоінвест «Закарпаття» тернопільців Андрія Яреми та Юрія Ханіна.

Підсумкові відомості ресурсів і кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів з ринковими цінами на предмет можливого завищення.

Гарантійний строк на будівлі та споруди експлуатаційної та автотранспортної служб становить 12 років, на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу, мости і цементобетонне покриття – 8 років, на водопропускні труби і регуляційні споруди – 6 років, на огородження і розмітку полімерною стрічкою – 5 років, на асфальтобетонне покриття і розмітку пластиком – 3 роки, на знаки і напрямні стовпчики – 2 роки, на інші послуги – рік, на розмітку фарбою – півроку.

Передбачено забезпечення виконання договору в розмірі 0,25%.

Ціна угоди на 2% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 580,01 млн грн.

Переможець «Техно-Буд-Центр» належить Григорію Процику з Тернополя. Раніше його співвласником був Любомир Грегоращук, чий син Андрій був депутатом Тернопільської міськради від партії ВО «Свобода».

Андрій Грегоращук є зятем екс-керівника Служби автодоріг у Рівненській області Юрія Проника, який раніше обіймав аналогічну посаду в Тернопільській області. Син Проника Орест також керував ДАК «Автомобільні дороги України».

Допущеними конкурентами були ТОВ «Автомагістраль-Південь» одеситів Валерія Короткова та Олега Наливанного і ТОВ «САТ Україна» австрійської фірми «Штрабаг СЕ», причому ніхто не знижував ціну під час аукціону.

Австрійська «Strabag SE» є головною компанією однойменного концерну, куди входить «Bau Holding Beteiligungs AG». Згідно річного звіту за 2016 рік, чверть акцій «Strabag SE» належала кіпрській фірмі «Rasperia Trading Ltd» із групи «Базовий Елемент» російського олігарха Олега Дерипаски. У липні 2017 року прес-служба концерну повідомляла, що Дерипаска та інші ключові акціонери не планують виходити з компанії.

ТОВ «ПБС» марно вимагало прибрати вимогу завірення тендерної пропозиції ЕЦП, а ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» не допустили до торгів через відсутність довідки про працівників і нібито не підтверджену наявність частини зазначеної ним техніки.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ