Про це депутат заявив сьогодні, 25 січня, під час сесії Львівської міської ради, передає кореспондент «Вголосу».

«Цьогоріч ЛКП «Львівелектротранс» виставили на аукціон через систему «Прозоро.Продаж» рекламні площини на міських трамваях. Загалом за результатами торгів «Львівелектротранс» за рік заробить майже 14 млн грн за рекламу на трамваях. Йдеться про базовий формат реклами – лише борти вагона, адже у разі, якщо компанія захоче забрендувати також вікна чи весь вагон, то за це доведеться доплатити. Також у планах виставити на аукціон рекламні площі на тролейбусах та автобусах. Проте, слід наголосити на тому, що через зовнішню рекламу на вікнах пасажири львівських трамваїв їдуть, немов заґратовані. Плівка створює дискомфорт та роздратування у пасажирів», – наголосив депутат.

Андріян Гутник звернувся до міської влади із закликом, що необхідно усвідомлювати, що, перш за все, трамваї – це транспорт для пасажирів, а вже потім – рекламні площини.

«Прошу вжити відповідні заходи щодо перегляду рекламних пропозицій ЛКП «Львівелектротранс» щодо повного брендування трамваїв у Львові», – наголосив депутат.

 

«Вголос»

 

 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ