Про це у своєму дослідженні пише громадський рух «ЧЕСНО».

Для проведення дослідження обрали 5 найрейтинговіших телеканалів (ТРК «Україна», «1+1», «Інтер», «ICTV», «СТБ») та порахували середню кількість трансляцій реклами з кандидатами на добу в період з 25 до 29 березня.

Вказується, що у цей період (перший тур пройшов 31 березня) були пікові дні за видатками на телерекламу кількох топ-кандидатів.

«Зокрема, Юлія Тимошенко на день витрачала 7 мільйонів гривень, Петро Порошенко – 6,7 мільйона, Володимир Зеленський – 2,2 мільйона», - сказано у публікації.

Якщо скажімо, у грудні 2018 року один телеканал у середньому транслював 12 роликів політичної реклами на день, а в лютому 2019 -го - 60, то за останній тиждень березня цей показник досяг рекордних 129 показів реклами на одному телеканалі за 24 години.

«Найбільше реклами виходило за участю Петра Порошенка, який упродовж останнього тижня перед виборами, з 25 до 29 березня з'являвся на телеканалах у рекламних роликах понад 1400 разів. Показів роликів його конкурентів Юлії Тимошенко, Олександра Вілкула та Юрія Бойка було більш ніж 600. Трохи менше – 587 трансляцій реклами – було у Володимира Зеленського», - повідомляє громадянський рух.

Загалом телереклама за період з 25 до 29 березня мала б коштувати кандидатам у президенти України понад 90 мільйонів гривень. 45% цих видатків становила вартість телереклами Петра Порошенка та Юлії Тимошенко.

Під час проведення аналізу використовувалися результати моніторингу реклами на ТБ за період з 1 січня до 31 березня поточного року та дані про вартість одиниці ефірного часу для передвиборчої агітації на телеканалах.

Додамо, що Порошенко частково фінансував свою виборчу компанію за рахунок платників податків.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ