Про це сьогодні на брифінгу розповів голова вільної профспілки пасажирських перевізників Ігор Сеник.

«Ми представляємо простих водіїв та підприємців, які віддали свої транспортні засоби в оренду для здійснення перевезень у Львові. Після нашого останнього пікету, нам обіцяли, що буде створена робоча група, яка напрацює схему вирішення проблеми.  Насправді ця робоча група засідала три рази, але це практично розмова сліпого й німого - один одного не чують і не розуміють. Ми приєдналися до наметового містечка під Львівською мерією і стоятимемо тут, допоки нас не почують. Вимога одна - врегулювання перевезення пільгової категорії населення у Львові», – пояснив Ігор Сеник.

За його словами, орієнтовна кількість пільговиків у Львові 300-350 тисяч на 780 тисяч мешканців. 65% автобусів, що курсують по місту, приватні і просто віддані в суборенду. За перевезення пільговиків перевізники мали б отримати приблизно 120 млн грн компенсації, однак наразі їм місто виділило 10 млн, та й ці кошти не потрапили в руки приватникам, які віддали свій транспорт в оренду.

Як пояснила начальник юридичного управління Львівської міськради Гелена Пайонкевич: «Ми не маємо з ними жодних юридичних відносин». Відтак вона порадила звертатися водіям до автотранспортних підприємств, з якими вони укладали угоди. Щодо пільговиків, за словами чиновниці, пільгові категорії встановлені законами України.

«Перевізники також висунули вимогу розпустити конкурсний комітет та ввести представника вільної профспілки до його складу. Розпускати конкурсний комітет, як на мене, немає сенсу, тому що він зараз не діє. У нас закінчуються терміни укладених з перевізниками угод, буде новий конкурс і новий комітет. Швидше за все, у жовтні. Жодних застережень, щоб включити в його склад представника вільних профспілок, у нас немає – будемо рекомендувати управлінню транспорту дослухатися до цих пропозицій»,– відповіла Пайонкевич.

ІА "Вголос": НОВИНИ