Львівський міський голова Андрій Садовий є майстром інформаційних маніпуляцій та надання даних та фактів у потрібному йому форматі. У політикумі Львова майстерність бургомістра порівнюють хіба із Тимошенко, яка теж любить говорити будь-що, аби ще подобатись залишкам свого електорату, пише Depo.Львів.

Мер Львова полюбляє говорити тільки про позитиви, які йому вдалось досягнути наперекір шаленому тиску центральних органів виконавчої влади, які, складається враження, нічого не роблять, окрім як цілодобово намагаються зашкодити Садовому у його управлінні містом. Проте у Львові з кожним роком зростає кількість містян, які уже не так сліпо вірять словам мера, а, як мінімум, ділять їх на два.

Так сталось, наприклад, напередодні ввечері. Уже традиційно в Українському католицькому університеті мер Львова зібрав публіку на урочистий звіт про роботу у 2017 році. Щоправда, львівські політичні експерти та журналісти одразу написали, що на звіт мера запросили лише обраних. І справді: як свідчать фото із офіційної сторінки прес-секретаря міського голови Львова, крім владик на звіті були майже усі чиновники Львівської міськради, а також нардепи від «Самопомочі».

Натомість видання склало свій топ-5 провалів Садового у 2017 році.

По-перше, сміття. Може, ця тема вже і приїлася, але забувати про неї аж ніяк не слід. На Грибовицькому сміттєзвалищі загинуло троє людей, ще одного згодом теж визнали загиблим. Відповідальності за їхні смерті так ніхто і не поніс. Тому перше і найголовніше: сміття.

Друга тема, про яку зараз у Львові не говорять хіба ледачі – маршрутки. Транспортний колапс назріває у Львові ще з літа, і ознаки його не зникли навіть з підняттям вартості проїзду у міських маршрутках. Змін містяни не відчули, тож прокльони в бік керівництва Львівської міськради не вщухають.

Додала масла у вогонь і історія з приміськими та міжміськими маршрутками міста, які з легкої руки Садового перенесли на так звані «крайні» автостанції міста. Без туалетів, кас, приміщень для очікування маршрутки сотні і навіть тисячі людей змушені під дощем та снігом практично у полі чекати на свої «Богдани» та «Еталони».

Не спромоглась міська рада і додати міського транспорту, який би довозив пасажирів у центр міста. Ба більше, рішення з перенесенням зупинок вдарило по кишені усіх пасажирів, адже якщо раніше можна було доїхати до, скажімо, приміського залізничного вокзалу з Городка, то зараз за це доводиться платити ще й у міській маршрутці. А Садовий тим часом розповідає про те, що люди бідні і не можуть платити більше за проїзд.

Третім провалом Садового умовно можна назвати історію із незаконними забудовами. Останнім таким фактом став дозвіл членів виконкому на будівництво висоток на Сихові та на проспекті Чорновола. І це попри офіційну позицію того ж ДСНС, що у Львові не можна будувати такі висотки хоча б через те, що немає відповідної техніки для порятунку людей у разі надзвичайної ситуації. Виділити ж гроші на її закупівлю Садовому, мабуть, завадив Гройсман чи Порошенко…

Ще одним «ляпом» Садового стало перекриття руху на вулиці Личаківській на зимовий період. Зрозуміло, що міняти інженерію чи класти асфальт при мінусовій температурі у січні ніхто не буде (принаймні, в це хочеться вірити), але ж перекрити рух на одній з основних транспортних артерій міста на половину року – це занадто. Тепер тисячі мешканців спального району Пасічної, в тому числі студенти гуртожитків, кожного дня мусять ходити пішки у центр міста.

«На закуску» слід згадати зникнення історичної бруківки з вулиць міста. Почалась ця історія із громадських слухань, де активні представники вулиці Бандери та прилеглих кварталів виступили проти заміни бруківки на асфальт на своїх вулицях, а також проти перекриття частини вулиці Степана Бандери заради так званої пішохідної зони, адже ця вулиця веде на вокзал і повинна бути максимально проїзною.

У Садового на таке рішення громади образились, мовляв, уже освоїли 80 тисяч євро грантових коштів, а громада взяла і «поховала» проект. Радник мера Львова і депутат міськради від «Самопомочі» Олег Шмід навіть назвав учасників громадських слухань агресивним середовищем.

Далі у Садового подумати і вирішили – та ну їх, цих мешканців. Взяли і зареєстрували потрібну собі петицію, а головний архітектор міста заявив, що попри громадські слухання, громаді не вдасться поховати так звану «Вулицю для всіх». І натякнув, що у 2018-му таки зроблять свій проект ремонту цієї магістралі. Судчи з усього, наступний рік у Львівській міській політиці буде не менш цікавим і насиченим.

ІА "Вголос": НОВИНИ