Через посилення вимог до екологічних норм і особливо уважного ставлення влади до цього питання, авторинок Німеччини показав за останні півроку зниження попиту на автомобілі, оснащені дизельними силовими агрегатами. Винен також «Дизель-гейт», коли виробники занижували реальний коефіцієнт забрудненості вихлопних газів, підганяючи його під екологічні норми. У другому місяці року їх продажі впали на 10% в порівнянні з січнем і склали 42% від усіх продажів. Ця криза в продажах має місце в декількох європейських країнах: Іспанії, Франції, Голландії, пише mmr.net.ua.

І така тенденція, на думку фахівців, продовжиться ще не менше 3-4 наступних місяців. Також грає роль і перспектива загальної заборони на застосування дизелів в автопромисловості. Тим більше, що зараз відбулося істотне подорожчання девайсів, які в блоці з силовим агрегатом допомагає чистити вихлопні гази. Наприклад, міський голова Штутгарта вже ввів заборону на застосування дизельних автомобілів, екоклассом не нижче сучасного рівня Євро-6. Ця норма вже розроблена і поки ще не введена, так як технологія істотно дорожчає. Вона стане реальністю в тому випадку, якщо забруднення повітря в німецьких, французьких і іспанських містах буде небезпечним.

ІА "Вголос": НОВИНИ