Чинний президент Петро Порошенко частково фінансував свою виборчу кампанію за рахунок платників податків.
До такого висновку прийшов громадський рух «ЧЕСНО».
Повідомляється, що в декларації за 2018 рік Порошенко вказав 122 млн гривень витрат на рекламу. Проте за підрахунками тільки на телерекламу він витратив 175 млн гривень, а витрати на зовнішню рекламу і агітацію у Facebook взагалі не зазначено в декларації.
Стало відомо також, що рекламну компанію на телебаченні Порошенко активізував на початку весни 2018 року.
Його знамениті гасла «Армія! Мова! Віра!» поширювалися через соціальні мережі, а в серпні з'явилися на ТБ.
За даними «ЧЕСНО», зовнішню рекламу Порошенка в першій половині 2018 року розміщували місцеві органи влади за рахунок платників податків.
Активісти зазначили, що направили до Адміністрації президента запит з проханням конкретизувати витрати на рекламу.
Додамо, що Порошенко пообіцяв більше не призначати своїх бізнес-партнерів на відповідальні посади.
ІА "Вголос": НОВИНИ