Про це йдеться у відповіді АП на інформаційний запит Громадського руху ЧЕСНО.

Зокрема, на питання про витрати на адміністрування сторінки президента в АП заявили, що не володіють даною інформацією, оскільки цим не займаються. 

На сторінці президента у Facebook публікують як інформацію про діяльність і позиції Порошенка, так і різні ролики і зображення, які радше варто трактувати як рекламні, зазначають у ЧЕСНО. 

«Сторінка президента - одна з найпопулярніших серед українських політиків. На неї підписано понад 1,4 млн користувачів, і кількість підписників зростає - з 2 липня до 11 серпня кількість вподобань сторінки зросла майже на 300 тисяч.  При цьому на сторінці одночасно рекламують десятки дописів, одні з них безпосередньо стосуються діяльності президента, інші просто закликають вподобати цю сторінку», - зазначають у громадському русі. 

Разом з тим активісти зауважують, що перша хвиля зовнішньої реклами із зображенням Порошенка у масштабах країни з’явилася у червні. За тиждень після розміщення значну частину площин із зображенням Порошенка замінили на партійну рекламу з БПП.

Друга хвиля реклами з іменем Порошенка з’явилася у липні та розміщена досі.

«Розміщення такої кількості площин мало б обійтися президенту щонайменше у кілька мільйонів гривень, однак інформація про такі видатки у декларації президента не фігурує. "Невідомі" розміщують подібну рекламу, хоч і у менших обсягах, уже кілька років поспіль, однак походження цієї реклами чи джерела її фінансування невідомі», - зазначають у ЧЕСНО.

«Це свідчить про фінансову непрозорість і непідзвітність президента. Разом із тим політичні партії, які також розгорнули свої рекламні кампанії (перед виборами-2019 - ред.), мусять звітувати про витрати на них перед НАЗК що ... створює нерівні умови політичної конкуренції», - підкреслюють у громадській організації.

Різнопланова реклама Петра Порошенка.

ІА "Вголос": НОВИНИ