[media=149435,149436] 

Про це у коментарі журналістам розповів виконавчий директор «Союзу споживачів України» Максим Несміянов, повідомляє кореспондент «Вголосу».

За його словами, покупець має право звертатися до адміністрації супермаркету зі скаргами не лише через покупку протермінованого товару, а й через його неналежну якість.

«Покупці у таких випадках можуть звертатися і у Державну службу з безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. Це державний орган, який контролює ситуацію на ринку та захищає права споживачів», - додав виконавчий директор «Союзу споживачів України».

Також він розповів, що загалом ситуація в Україні щодо наявності протермінованих продуктів зовсім не оптимістична. «У всіх містах полиці супермаркетів завалені такою продукцією. Неважливо, чи це у Львові, Одесі, Харкові, Миколаєві, Києві чи інших містах, - зазначив Максим Несміянов. -  А звернень після отруєння такими продуктами дуже мало, оскільки покупець у такому випадку не хоче звертатися у магазин, особливо якщо ціна товару невелика».

Нагадаємо, сьогодні, 19 вересня, працівники «Союзу споживачів України» провели черговий етап моніторингу супермаркетів та ринків в м. Львів щодо дотримання санітарних норм та Закону «Про захист прав споживачів». Цього разу завітали до супермаркету «Метро» та відшукали там протерміновану продукцію.

ІА "Вголос": НОВИНИ