Про це в коментарі «Вголосу» заявив голова постійної депутатської комісії Львівської міської ради з фінансів та планування бюджету, «свободівець» Яромир Самагальський.

«Проблеми з будівництвом «Трамвая на Сихів» виникли цього разу вже не через підприємців «Санта-Барбари». Необхідно додатково міняти 700 м колектора на вул. Угорській, який нині в непридатному стані. ЄБРР відмовляється фінансувати побудову трамвайної колії на Сихів без його заміни. Вартість прокладання колектора наші «фахівці» оцінили ще у 5 млн євро, звичайно, позичкових коштів», – сказав Самагальський.

«Я думаю, що це неорганізованість та нефаховість при підготовці такого серйозного проекту. Підготовчий процес тривав дуже довго, писали відповідні проекти і про колектор було все відомо, всі матеріали були. Чому воно тепер усе виникає, складно пояснити. Це все нефаховість. Так само й те, що із завершенням проекту не встигають, свідчить про погану організацію», – наголосив депутат.

Загалом, за його словами, про те, що місту намагаються нав’язати черговий кредит у розмірі 5 млн євро, депутатів навіть не повідомили.

«На мою думку, коштів, які було передбачено на цей проект, – більше ніж 17 млн євро  мало б вистачити», – додає Самагальський.

Депутат наголошує, що проект «Трамвай на Сихів» показав системну проблему, яка стосується загалом Львівської міської ради: «За останні роки міський голова більше користувався послугами не інженерів-технарів при проведенні ремонтних робіт, а лише піарників, от і маємо результат. ЄБРР повідомив, що не фінансуватиме проект, якщо не буде замінено колектор. Коли брали позику, коли робили дослідження, не було відомо про колектор? Тоді виникає запитання: чи взагалі робили ці дослідження? Міський голова Андрій Садовий привів до керування нефахових людей, натомість усіх спеціалістів, інженерів позвільняв. Садовому не цікаві старі технарі, які знають мережі та інфраструктуру міста. Їх можна розігнати, бо вони не розуміються на піарі. На їхнє місце прийшла молода команда ефективних менеджерів, які знають по дві іноземні мови, вміють залучати гранти і позики, але не вміють читати креслення. Вони вміють говорити з іноземними грантодавцями, але не вміють говорити з львів’янами. Вони прекрасно організовують «урочисте перерізання стрічки», а не рутинні підготовчі роботи».

Детальніше про проблеми з будівництвом трамвайної колії на Сихів читайте в нашому матеріалі.

Нагадаємо, згідно з попереднім проектом будівництва, трамвайну колію на Сихів мали прокласти по вул. Стуса вздовж просп. Червоної Калини до «Санта-Барбари». Фінансування проекту складалося з кредиту ЄБРР – 6 млн євро, гранту німецького уряду – 5 млн євро і 6,8 млн євро з міського бюджету. Тепер до цієї суми теоретично слід доплюсувати ще 5 млн євро.

ІА "Вголос": НОВИНИ