Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» говорили із головою ГО «За якісний транспорт» Святославом Товстигою.

Лише на реконструкцію візків одного трамваю потрібно щонайменше мільйон гривень. Втім, непридатними є не лише вони, але й двері, які відкриваються назовні. За словами активіста, така висока вартість переобладнання викликає багато запитань, адже за попереднього керівництва «Львівелектротрансу» повна реконструкція трамваю коштувала 700 тисяч гривень.

«Думаю, прокуратура мала би зацікавитись, чому вони стали настільки дорогими», - додав він.

Втім, викликає запитання не лише переобладнання придбаних трамваїв, але й те, як ремонтують львівські вулиці. Адже на кількох, щойно відремонтованих, встановили нові зупинки, які є також невідповідними до вимог ДБН:

«У ДБНах чітко все написано: якщо це є виділена лінія, то максимальна висота – 30 см. Якщо ми говоримо про суміжну для електротранспорту, тролейбусів та автобусів – це 20 см».

Та попри це, за словами активіста, висота зупинки, до прикладу, на Личаківській, становить аж 36 сантиметрів. А це - пряме порушення усіх норм.

«У нових ДБНах, які вступають в дію з 1 вересня, чітко прописано, що зупинка має бути на рівні першої сходинки. Але наразі вони не вступили в силу, тому діють попередні», - додав Святослав Товстига.

Більше – у відео. Прямі ефіри «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

Нагадаємо, Львівська міськрада купила у Берліні 30 старих трамваїв, у яких на зупинках не можуть відкритися двері. Кінцева вартість одного такого трамвая перевищує $42 000. 

Після розголосу в ЗМІ проти чиновників Львівської міської ради та ЛКП «Львівелектротранс» відкрили кримінальне провадження за фактом службової недбалості.

ІА "Вголос": НОВИНИ