[media=147050,147051,147052,147053] 

Втім, на повну силу вокзал, будівництво якого обійшлося інвестору в 60 млн грн, так і не запрацював. А два місяці тому на ньому і зовсім повісили замок, пише «Сегодня».

Зараз виїзд з автостанції перекритий огороджувальною стрічкою, навколо – ні душі.

«Вхід на територію заборонений. Автовокзал закритий вже два місяці, всі співробітники звільнилися. Коли його знову відкриють – невідомо», – повідомив нам охоронець.

Передбачалося, що автовокзал зможе обслуговувати 450 рейсів на день, а в перспективі – 800. На першому поверсі будівлі було обладнано шість кас, встановили інформаційне табло, камеру зберігання, медпункт. На другому поверсі – кімната матері і дитини, кімнати відпочинку для водіїв. Для пасажирів – невеликий зал очікування і хостел.

«Перевезення пасажирів з нового автовокзалу «Теремки» проводилися тільки частково. На повну потужність він не запрацював. Зараз йде процес переукладання договорів із перевізниками, а це дуже тривала процедура, – пояснив директор автостанції Олександр Колосовський. – Проблема в тому, що при відкритті вокзалу влада обіцяла закрити старі автовокзали в місті. Після чого всі перевізники перейшли б на «Теремки». Але цього не сталося. Будівля закрита тимчасово. Його активний розвиток можливий у наступному році. Пасажирів обіцяють безкоштовно возити до автовокзалу від станції метро «Теремки».

У мерії кажуть, що вокзал «Теремки» – приватний, і вони не можуть впливати на його роботу. Влада поки не може сказати, коли саме будуть закривати старі столичні автостанції «Поділ», «Південна», «Дачна», «Дарниця» і центральний автовокзал на Московській площі.

«Зараз ми розглядаємо можливість відкриття чотирьох нових хабів (транспортних вузлів із пересадкою): «Червоний хутір», «Лісова», «Академмістечко», «Героїв Дніпра», але поки до кінця не вирішене питання із землевідведенням», – пояснили в департаменті транспорту КМДА.


«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ