Низка пов'язаних з РФ рекламних оголошень в Facebook була зорієнтована на Мічиган і Вісконсин – штати, які мали вирішальне значення для перемоги Дональда Трампа на виборах президента США.

Про це повідомляє CNN, посилаючись на джерела, – пише ТСН.

За їхніми словами, спрямування російських оголошень на головні демографічні групи в районах штатів було добре продуманим. Зазначається, що в оголошеннях була використана серія повідомлень, націлених на розкол, зокрема, пропаганда антимусульманських настроїв.

Мічиган став штатом, що вагався найбільше. Тут Трамп обійшов кандидата від Демократичної партії Гілларі Клінтон приблизно на 10 700 голосів з майже 4,8 млн бюлетенів. У Вісконсині Трамп отримав всього на 22 700 голосів більше, ніж демократка.

Обидва штати, в яких Трамп отримав перевагу менше 1%, були важливими для його перемоги на виборах.

Нагадаємо, раніше засновник Facebook Марк Цукерберг заявив про втручання РФ у вибори в США і передав конгресу дані про рекламу, яку замовляла РФ.

Як писав «Вголос», Facebook також оголосив про намір найняти додатково тисячу осіб для перевірки, чи придбана у нього реклама відповідає критеріям компанії. Це спроба зупинити Росію та інші країн від використання найбільшої соціальної мережі як інструменту втручання у вибори.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ