Спершу клієнти магазину позитивно реагували на робота-гуманоїда на ім'я Pepper, якого японська компанія створила як помічника для бізнесу та компаньона для одиноких людей. Але згодом посипалися скарги на те, що відповіді металевого працівника «формальні». Наприклад, на запитання, де знайти молоко, робот радив пошукати в холодильній секції, не пояснюючи, де вона розташована, а по вино так само стисло відправляв покупців до відділу алкогольних напоїв, повідомляє «Укрінформ» із посиланням на «Digital Trends».

До того ж, критики робота заявляли, що Pepper не завжди реагує на звернення покупців через те, що його мікрофони погано розпізнають окремий голос у галасі магазину.

Також у бік робота лунали звинувачення, що він іноді відпускає «недоречні жарти про товар», щоправда, незрозуміло, що саме не влаштувало покупців та власників магазину у робо-гуморі.

Робот Pepper створений японським гігантом телекомунікацій SoftBank і навіть «знявся» у документальному фільмі BBC про останні новації в робототехніці. 120-сантиметрова «істота» може розуміти мову і відповідати на звернення до нього, а також підтримувати нескладну розмову через вбудований планшет.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ