[media=144636,144637,144638,144639] 

Процес будівництва прольотів стартував на ділянці між островом Тузла і фарватером Керч-Єнікальського каналу. Тут буде сформований відрізок мостового полотна довжиною більше 2 км, який з'єднається з аркою. Про це повідомляється на сайті «Кримський міст».

«Паралельно над морем простягаються дві гілки залізничних прольотів. Одна – для руху поїздів у бік Криму, інша – для зустрічного напрямку, в бік Тамані», – розповів заступник гендиректора з виробництва на будівельній ділянці Кримського мосту Дмитро Пєтухов.

Залізничний проліт Кримського мосту – це збірна металева конструкція вагою 580 тонн, що включає більше 40 основних елементів. Вони з'єднуються між собою зварюванням і високоміцними болтами. Висота зібраного із готових сегментів блоку становить більше 5 м, ширина – більше 15 м з урахуванням службових проходів. Прольоти встановлюються на морських опорах, відстань між якими не перевищує 65 м.

Зазначимо, що в окупованому Криму вже повністю завершили облаштування однієї ділянки Кримського мосту на острові Тузла. Планується, що автомобільний рух мостом буде запущено у грудні 2018 року, а залізничний – у грудні 2019 року.

Як писав «Вголос», незаконне спорудження Кримського мосту між РФ та територією анексованого Криму несе в собі чимало стратегічних цілей, зокрема і військового характеру.

«Для України вже зараз порушується екологія, це збитки економічних комунікацій на рівні океан-море, кораблі такого класу не можуть пройти під арками мосту. Як військова людина можу сказати, що це артерія, по якій можна швидко доставити війська і техніку. Те, що це робиться з цією стратегічною метою – це однозначно», – зазначив екс-заступник начальника Генштабу ЗСУ, військовий експерт Ігор Романенко.

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ