Про це пише Автоцентр.
Перш за все, слід розділити дії водія на дві групи: його маніпуляції під час пуску і деякі процедури, вчинені завчасно.
Отже, для безпроблемного ранкового старту при низькій температурі:
1. Двигун повинен бути заправлений оливою по можливості з нижчим (але в межах рекомендацій автовиробника) індексом зимової в'язкості. Це перша цифра в коді SAE: 0W-, 5W-. Один з кращих способів підібрати потрібну оливу - звернутися до консультантів фірмових торгових точок авторитетних виробників.
2. Акумулятор повинен бути, по-перше, з досить великим запасом ресурсу, і по-друге, зарядженим якомога повніше. Остання обставина взимку витримується не завжди, особливо в умовах коротких міських поїздок. Тому потрібно періодично заряджати АКБ від стаціонарного джерела - мережевої «зарядки» вдома або на СТО.
3. Система запалювання повинна бути справна - свічки, їх дроти, розподільник і / або комутатор.
4. Система живлення також повинна бути абсолютно справна: форсунки (бензин і дизель) або карбюратор чисті, паливний насос повністю працездатний, а дизпаливо - зимовим або арктичним.
А безпосередньо під час пуску потрібно:
1. При морозі від мінус 20 ° С і нижче навіть при справній батареї рекомендується перед включенням стартера включити на 10-15 секунд дальнє світло фар. Це прогріє електроліт і збільшить віддачу АКБ.
2. Якщо є запас часу і великі сумніви з приводу стану АКБ, його буде корисно занести на півгодини-годину в тепле приміщення. Теплий акумулятор працює набагато ефективніше.
3. Безпосередньо перед пуском вимкнути всі споживачі струму: стоп-сигнали, інші вогні, вентилятор обігрівача, підігріви скла і сидінь.
4. На машинах з «механікою» перед включенням стартера витиснути зчеплення. Відпускати ж його слід плавно через 5-10 секунд після початку роботи двигуна.
5. Включати стартер не більше, ніж на 5 секунд, повторюючи спроби мінімум через 15-20 секунд. Після 3-5 невдалих проб варто припинити спроби запуску.
6. Для полегшення старту в мороз рекомендується застосовувати спеціальний засіб типу Liqui Moly Start Fix. Препарат, який потрібно вбризнути в повітряний фільтр або впускний колектор, нівелює багато проблем двигуна - слабку іскру, неправильний склад суміші, низькі обороти при прокручуванні стартером.
7. Якщо і це не допомогло, потрібно звертатися до майстрів СТО або шукати і усувати несправність самостійно.
ІА "Вголос": НОВИНИ