Як нагадують у громадській організації, з липня 2017 року повноваження з вивозу ТПВ з м. Львова перебрала на себе Львівська обласна державна адміністрація. Щорічно для реалізації цих цілей з міського бюджету надходить субвенція: у 2017 році –150 млн грн, у 2018 році – 300 млн грн та в 2019 році –150 млн грн. Ці кошти ОДА розподіляє через обласну Програму заходів для налагодження системи поводження з твердими побутовими відходами у м. Львові на 2017 – 2019 роки.

Протягом шести місяців 2017 року департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства ОДА за вивезення ТПВ перерахував компаніям-перевізникам більше 107 мільйонів гривень, що в середньому становило близько у 18 мільйонів гривень на місяць.

Однак, після виходу серії публікацій ГО «Розвиток Громади», згідно із даними Єдиного веб-порталу публічних коштів загальні витрати на ці послуги за січень 2018 року скоротилися майже на третину і становлять менше 13 млн гривень. А компанія «Аве-Львів» досі не отримала оплати за період з 21 до 31 січня 2018 року. За поясненнями представників облдержадміністрації – через неналежну підготовку документації на оплату послуг. До слова, вантажівки саме цієї компанії зафіксували на Самбірському сміттєзвалищі із незаповненими товарно-транспортними накладними.

Як свідчить практика, лише публічність та відкритість є тим фактором, що може забезпечити дотримання законності та раціонального використання бюджетних коштів. Відтак Громадська організація «Розвиток Громади» й надалі триматиме на особливому контролі усі процеси, пов'язані із витрачанням грошей громади міста Львова на вивезення сміття із м. Львова. 

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ