Про це інформує Watcher.  

Оприлюднені результати 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за підсумками року. Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися так:

Банерна реклама – 51,2%;
In-stream video(реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 28,7%;
In-page video (content-roll) – 4,8%;
Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up та pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) – 12,3%;
Спонсорство – 3,0%.

Вперше під час дослідження були визначені частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв):
Банерна реклама – 19,0%;
In-stream video – 4,9%;
In-page video (content-roll) – 1,1%;
Інші нестандартні рішення – 8,1%.

Згідно з даними дослідження, частка закупівель за допомогою Programmatic для агентств склала 9,7%, для майданчиків з продажу – 30%.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ