[media=116148,116150,116152,116153,116155,116156] 

Про це повідомив кореспондент «Вголосу».

Сьогодні журналістам продемонстрували початок робіт із заміни аварійного каналізаційного колектора на просп. Червоної Калини – вул. Угорській. Саме для цих робіт місто випросило черговий кредит у ЄБРР у розмірі 6 млн євро.

Роботи виконує субпідрядна організація «Київпідзембуд», яка має чималий досвід, пов'язаний з будівництвом метро.  Директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза пояснює, що принцип роботи тут приблизно той самий, лише глибина менша. Підземним способом пробурюють тунель, заливають туди бетон та встановлюють труби. Довжина аварійної ділянки колектора, яка потребує заміни, – 812 м, а лежить він на глибині 10-12 м. Фірму «Київпідзембуд» обирала компанія «Онур», яка є генпідрядником за цим проектом. Береза розповів, що окремого тендера не було потрібно, європейці вирішили: оскільки «Онур» несе відповідальність за весь проект, він має право обирати субпідрядників. Свої пропозиції надавали ще поляки, однак послуги киян виявилися значно дешевшими. Переваги заміни колектора підземним способом полягають у тому, що дорогу не доведеться закривати для проїзду транспорту, будуть лише тимчасові обмеження. Та й цей спосіб менш затратний і швидший. Олег Береза додав, що роботи із заміни колектора мають завершити до червня. У квітні планують  також відновити дорогу на вул. Стуса й відкрити її для проїзду.

На запитання, коли ж усе-таки поїде перший сихівський трамвай, мер Львова Андрій Садовий відповів: «Я б хотів, щоб це сталося вже завтра, але ми у фазі дуже складних робіт. Їх мають завершити наприкінці весни на початку літа. Паралельно ми виконуватимемо всі роботи з дорожнього покриття і влітку мали б поїхати цим трамваєм», – сказав він. Однак менш як два місяці тому, коли підписували угоду про виділення кредиту на заміну колектора, Садовий на аналогічне запитання дав обіцянку запустити трамвай навесні.


Керівник Львівавтодору Олег Береза та Андрій Садовий на місці початку робіт з підземного ремонту каналізаційного колектора на вулиці Стуса, в рамках будівництва трамвайної колії на Сихів, 8 лютого 2016 року. Фото: Вголос

Також Андрій Садовий додав, що на сьогодні узгоджено питання з перенесенням ринку «Санта-Барбара» і з березня відновлять роботи з облаштування розворотного кільця на проспекті Червоної Калини.

Ділянку для перенесення ринку виділили «Львівавтодору», який має провести туди всі необхідні комунікації та здійснити благоустрій території. Олег Береза додав, що зараз розробляють архітектурний проект цього ринку, це мають бути одноповерхові, не капітальні конструкції, які здаватимуть в оренду підприємцям.

ІА "Вголос": НОВИНИ