За відповідне рішення у четвер проголосували менше 200 народних депутатів, пише УП.

Слід наголосити, що депутати не лише відмовилися підтримати новий закон, а й узагалі не захотіли відправити його на доопрацювання в профільний комітет або авторам. 

Разом з тим, один з ініціаторів законодавчої норми Олександр Опанасенко з фракції «Самопоміч» у Раді розповів, що, окрім іншого, новий закон мав прибрати нелегальні рекламні конструкції з вулиць, зробити прозорими правила гри на ринку зовнішньої реклами, забрати від місцевої влади повноваження щодо надання зайвих дозволів на розміщення реклами.

Проти законопроекту виступила депутат від фракції БПП Наталія Новак. Вона заявила, що документ монополізує ринок зовнішньої реклами, дає преференції для існуючих гравців ринку та містить корупційні норми, адже в проекті є багато нечітких правил, які створюють лазівки для корупції.

Після невдалого голосування виступила і Вікторія Сюмар, голова комітету з питань свободи слова та інформаційної політики, через який пройшов законопроект. Вона назвала це голосування «відверто лобістським». 

«Багаторічна робота багатьох експертів була абсолютно нівельована людьми, які мають прямі інтереси у сфері зовнішньої реклами», - заявила депутат. Сюмар пообіцяла, що журналісти-розслідувачі обов'язково з'ясують імена цих нардепів.

Як уже повідомлялося, міський голова Львова Андрій Садовий намагається повністю монополізувати ринок реклами у Львові напередодні виборів. Така спроба Садового, за словами рекламників, є не тільки політичною, але й економічною. 

«Фактично, напередодні виборів мерія Львова вирішила знищити представників малого і середнього бізнесу. Таким кроком мер Садовий хоче фактично взяти під себе увесь рекламний бізнес з метою розміщення політичної агітації партії «Самопоміч» під час проведення виборчої кампанії», – повідомили рекламники. 

Як відомо, йдеться про щити, розміщені на землях «Львівської залізниці». Фактично мер міста уже домовився із керівництвом відомства про знищення усіх рекламних конструкцій, які розміщені на землях підприємства. А уже після прийняття таких законодавчих змін керівництво міста мало б право оголошувати конкурс на розміщення рекламних конструкцій, але уже на своїх умовах. Представники рекламних агенцій наголошують, що, фактично, це є спробою повністю взяти під себе ринок реклами, подаючи це «на публіку» як очищення міста від хаотично встановленої реклами у Львові. 

 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ