Влада Саудівської Аравії вирішила боротися з небажаними особистостями й опозицією за допомогою «фабрики тролів», повідомляє "Сьогодні".

Зокрема, 21 жовтня в The New York Times була опублікована стаття, згідно з якою уряд королівства спеціально найняв людей для поширення в соціальних мережах потрібної йому інформації.

Журналісти стверджують, що в Ер-Ріяді створтлт спеціальну агенцію, де за 10 тисяч ріалів (близько 3 тис. доларів) на місяць найняті співробітники за допомогою коментарів у Twitter, а також каналів у WhatsApp і Telegram поширюють точку зору влади.

Серед поширених тем саудівських тролів — війна в Ємені, а також права жінок у королівстві. Крім цього, об'єктом їхньої критики став убитий у консульстві Саудівської Аравії в Стамбулі журналіст-дисидент Джамаль Хашудші.

ІА "Вголос": НОВИНИ