Нещодавно, до українського парламенту подано законопроєкт №3316 «Про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо протидії злочинам на ґрунті ненависті за ознаками сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності)», за авторством «слуги народу» Ольги Василевської-Смаглюк, за яким планують штрафувати на сотні тисяч гривень та ув’язнювати на 5 років громадян, які «публічно закликають критикувати ЛГБТ-спільноти. Однак цей епізод наступу на права більшості є лише частиною загальної світової тенденції, до якої ведуть світ та нашу країну гей-лобі та ліво-ліберальні ЛГБТ фонди та організації.

До прикладу, в школах штату Іллінойс в США введено закон, який зобов’язує освітні заклади запровадити уроки історії ЛГБТ. Новий закон вимагає, аби усі школи в штаті включили в навчальну програму «роль та вклад лесбійок, геїв, бісексуалів і транссексуалів в історію країни та штату». А також влада повинна забезпечити субсидію на отримання школярами «недискримінаційних» підручників, адже звичайні підручники, де не прославляються представники ЛГБТ, вже вважаються «дискримінаційними». Запроваджуються такі предмети у шкільні програми безперечно, з метою «подолання нетерпимості» та органічного сприйняття суспільством гей-спільноти, а на практиці - щоб привчити дітей змалечку до ЛГБТ.

Враховуючи наявні тенденції, за якими все, що з'являється на Заході, обов'язково через декілька років поширюється і в Україні, подібні навчальні предмети у школах невдовзі з'являться і в нашій країні. Спробуємо «зазирнути в майбутнє» і спроектувати: як зміниться навчальна програма в українських школах років через двадцять, якщо ті, хто називає себе «лібералами», продовжуватимуть репресивно нав'язувати суспільству свої неадекватні погляди.

Отже, українська школа 2040 рік...

Ліберальна ідеологія міцно вкоренилася при владі та в суспільстві, в країні на офіційному рівні подолано та придушено націоналізм, християнство та ведеться сувора боротьба з мовою ненависті, яку повсюдно змінює «недискримінаційна» українська мова. Гетеросексуальні сім'ї та відносини поки що не заборонені, але й не схвалюються, а пропаганда та поширення образів такого типу стосунків обмежені, щоб не дискримінувати ЛГБТ-спільноти. Особливо значну увагу ліберальна влада приділяє процесу освіти, виховуючи дітей змалечку в дусі вірності ідеалам »лібералізму-мультикультуралізму", де їм прищеплюють принципи толерантності, рівності та поваги до прав меншин, які заради повної рівності, мають значно більші права, аніж більшість.

Отже, пропонуємо вашій увазі типову навчальну програму та тижневий розклад 7-го Q (Quir) класу Львівської загальноосвітньої школи імені Кончіти Вурст для тих українських дітей, які все таки народилися всупереч політиці ліберальної влади.

Розклад занять

Понеділок.

9:00 Виконання гімну рівності та толерантності. (Присутність обов'язкова).

9:08 Виконання недискримінаційної версії національного гімну України (присутність необов'язкова).

9:10. 1 урок. Недискримінаційна українська мова. (Предмет першого пріоритету). Навчальна дисципліна присвячена навчанню дітей ліберальної лексики та толерантних висловлювань й уникненню вживання мови ненависті або ж архаїчних дискримінаційних слів таких як «жінка», «чоловік», «батько», «мати», «бабуся», «дідусь», «українці», «патріотизм». А також подолання таких не толерантних виразів як «солов'їна мова» (прирівнюється до зв'язку з нацистським батальйоном «Нахтігаль» (соловей). Дітей навчають толерантного звертання замість сексистського «пан» та «пані» та вчать уникати дискримінаційних висловів таких яка «чорний день», «тілесний колір», а замість слова «повія» підлітків навчають говорити «дівчина, необмежена стереотипами».

Задля уникнення проявів національної гордині та порушення мовних прав інших етнічних спільнот львівської школи (пакистанців, сомалійців, бурятів та дагестанців) предмет читається англійською та російською мовами. (Після ядерного бомбардування та знищення міжнародними об'єднаними силами колишньої Російської Федерації, російська мова залишилася в Україні мовою привілейованої етнічної меншини, яка конкурує за офіційний статус найбільш страждальницької нації з євреями).

2 урок. Основи гендерної рівності. Предмет першого пріоритету (ППП). В рамках предмету вивчаються всі 69 існуючих сексуальних статей (трансексуали, педофіли, зоофіли, копрофіли, трансгендери і т.д.), і закладається повага до кожної з цих груп людей, які роблять наше суспільство різноманітнішим та більш веселковим. Предмет також покликаний навчити дітей усвідомлення відносності власної сексуальної та гендерної орієнтації та можливості її періодично змінювати, в залежності від бажання.

11:45-12:30. «П'ятихвилинка» ненависті до гомофобів. (Розповідається про страшні часи дискримінації представників ЛГБТ в минулому). Демонструється вражаючий фільм про брутальний розгін зомбі-націоналістами-канібалами гейпараду у Львові в 2016 році. Директор школи разом з дитячим хором співають гімн вибачення і каяття перед спільнотою ЛГБТ.

3 урок. Гомоетика та естетика.(ППП)Предмет навчає сприйняття краси та толерантності до сексуальних уподобань представників ЛГБТ. На уроці вивчається творчість ЛГБТ-художників та переглядаються фільми і музичні кліпи геїв, лесбіянок та інших гендерів. Дітей вчать, чому художні твори ЛГБТ досконаліші за  твори звичайних малярів і відеомонтажників-натуралів.

4-й урок. БДСМ. Предмет другого пріоритету.Факультатив. (1 год. на тиждень). Узагальнюючий предмет з основ Біології, Дендрології, Суспільствознавства і Математики). До складу предмету також входять загальні основи фізики, хімії, географії та природознавства. Відвідування не обов'язкове.

Позаурочна практика толерантності (5 год. на тиждень). (Обов'язкова) Школярі приходять допомагати стареньким педофілам та геям, які колись в молодості пережили дискримінацію через свою сексуальну орієнтацію.

Вівторок.

9:00 Виконання гімну рівності та толерантності. (Присутність обов'язкова).

9:10. 1 урок. Недискримінаційна історія України. Предмет вчить толерантного розуміння історії різних народів України, без навішування ярликів «окупантів» чи «загарбників», адже земля держави Україна належить однаково всім, а не лише одному народу. Особлива увага приділяється культурним історичним зв'язкам українців з росіянами, поляками, турками, монголо-татарами та угорцями й наводяться приклади внеску інших народів у збагачення української культури. Засуджуються прояви козацького насильства над іншими етнічними групами, воєнні звірства київських князів та етнічні злочини вояків УНР та УПА проти чекістів та енкаведистів, в яких українці стріляли з окопу, замість того, щоб вести цивілізовану дискусію (Предмет читається на основі  історичних творів ліберального історика Грицака).

2 Урок. Антиродинне виховання. Предмет розповідає про стереотипність та дискримінаційний характер архаїчно-традиційної гетеросексуальної сім'ї і пояснює переваги прогресивних «нетрадиційних» типів стосунків та сімей. В основу предмету покладена філософія Child-free - свідомої відмови від народження дітей традиційним способом. (Література з предмету оплачується та постачається за рахунок європейських ліберальних фондів та урядів).

11:45-12:30. «П'ятихвилинка» ненависті до націоналістів (демонструються матеріали про шкідливий вплив білої європеоїдної раси на світову історію та розповідається, чим небезпечні любов до свого народу, патріотизм та націоналізм. І як ідеї патріотизму і надмірної любові до своєї країни ставали джерелом нацизму, фашизму,колоніалізму, геноциду та етнічних злочинів). По закінченні діти клянуться у вірності інтернаціональним ідеалам та ідеям лібералізму-мультикультуралізму.

3 урок. Антидискримінаційне Правознавство. (ППП) Школярів навчають, як правильно оформляти документи для подання в суд за прояви расової, статевої, національної чи релігійної дискримінації. А також, як оформляти звинувачення за прояви харасменту - дотику чи спроб вияву симпатії особою протилежної статі.

4 урок. Китайська мова.

Середа.

9:00 Виконання гімну рівності та толерантності.

1 урок. Недискримінаційна література. Вивчаються лише толерантні твори або адаптовані ліберальні версії українських та зарубіжних авторів, які писали про рівність, толерантність, самогубства, або ЛГБТ тематику. Приділяється увага критиці творів авторів, які зловживали нетолерантністю. Деконструюються на предмет латентної нетолерантності та засуджуються твори Шевченка, Франка, Стуса, Сосюри (за вірш «Любіть Україну», а також християнська Біблія.

2 урок. Історія ЛГБТ.(ППП) - Традиційний і найдавніший предмет в українських школах. Присвячений вивченню унікальної та незаперечної ролі геїв та лесбіянок в українській та світовій історії.

11:45-12:30. «П'ятихвилинка» ненависті до християнства, як форми патріархального пригноблення свободи меншин.

3 урок.Сексуальне виховання.(ППП) Заняття, присвячені формуванню в дітей толерантних уявлень про секс та його різновиди в нашому житті. Предмет передбачає також толерування та позитивне сприйняття дітьми таких  сексуально орієнтованих професій, як проститутка, стриптизер, порноактор, порноблогер, режисер та постановник порнографічних фільмів, секс-піджей у нічному клубі, аква-аніматор ЛГБТ-клубів та інші. Адже всі професії однаково заслуговують на повагу та суспільну вдячність.

4 урок. Англійська недискримінаційна мова.

Четвер.

9:00 Виконання гімну рівності та толерантності.

1 урок. Основи фемінізму.(ППП) Мета предмету - пояснення, чому жінки та секс-меншини мають більше прав ніж чоловіки-натурали. А також - вивчення ґрунтовної критики пригноблюючої системи патріархату та деконструкція форм патріархальної культури (релігія, держава, сім'я, мораль, національні традиції).

2 урок антирасизму та антиксенофобії.(ППП) Мета - навчити українських дітей комплексу вини перед іноземцями, та особливо африканцями, за рабство минулих століть.

11:45-12:30. «П'ятихвилинка» ненависті до білих чоловіків-натуралів.

3 урок візажу та манікюру (колишнє трудове навчання). Для всіх статей обов'язково.

4 урок Фізкультура. Предмет другого пріоритету.Факультатив.

П'ятниця.

1 урок. Основи лібералізму.(ППП) - Вивчення основних ідеологічних принципів лібералізму та ліберальних цінностей. Вивчення на пам'ять та декламування «10 заповідей юного ліберала», а також праць ліберальних авторів та активістів європейських грантових фондів і організацій.

2 урок. Блогосфера соцмереж (колишня інформатика- Огляд соцмереж друзів та однокласників й організоване виставляння лайків та написання позитивних коментарів тим, кому потрібна особлива підтримка (дітям із зайвою вагою, з особливими потребами, расовим, національним та сексуальним меншинам, дітям з ЛГБТ-родин, євреям).

11:45-12:30. «П'ятихвилинка» ненависті до антисемітів. (Демонструються художні та документальні фільми про Голокост, читається «щоденник Анни Франк» та інші твори за темою).

3 урок. Основи анти-антисемітизму. (Цього тижня - екскурсія у музей жертв Голокосту та каяття українських дітей перед представниками єврейських родин міста (переважно нащадків радянських офіцерів НКВД та Червоної армії).

Приблизно за такою навчальною програмою навчатимуться українські діти в школах вже в наступному десятиліття, якщо нація дозволить збоченцям та так званим «лібералам» нав'язувати свої неадекватні погляди всьому суспільству. Принаймні «антидискримінаційна» експертиза українських шкільних підручників, кілька років тому нав'язана українському уряду, активно здійснюється на предмет вияву «ксенофобії» чи «радикального націоналізму», наприклад, у таких висловах як «солов'їна мова». Тож свої перші кроки до впровадження такої шкільної програми «ліберали» роблять успішно та практично безперешкодно. А хто буде виступати проти – заплатить сотні тисяч гривень штрафу, або сяде на п'ять років до буцегарні під схвальні вислови наших стратегічних партнерів та кредиторів з ЄС.

Василь Серпень

ІА "Вголос": НОВИНИ