У випадку відмови обслуговувати державною мовою в Україні потрібно подати скаргу або ж владнати ситуацію на місці.

Відповідну заяву на сторінці в соціальних мережах зробив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

Мовний омбудсмен розповів, що потрібно робити у випадку порушення прав на отримання послуг чи інформації українською мовою.

  • попросити працівника спілкуватися державною мовою;
  • у випадку відмови звернутись на «гарячу лінію» установи чи до керівництва;
  • зафіксувати факт порушення за допомогою письмової заяви очевидців, аудіо чи відеоматеріалів. Також записати дані суб’єкта господарювання;
  • скарга подається до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку [email protected]. Або можна заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого www.mova-ombudsman.gov.ua
У випадку подання заяви її потрібно підписати та обов’язково зазначити дату. Щодо електронної скарги, то в ній потрібно вказати електронну поштову адресу, на яку повинна надійти відповідь.

Читайте більше новин від Вголосу:

ІА "Вголос": НОВИНИ