Про це повідомила сама компанія у своєму прес-релізі.

Зазначається, що при швидкості 300 км/год новий високошвидкісний потяг використовує на 30 відсотків менше енергії, ніж попередні моделі Velaro. Вага поїзда зменшена на 15 відсотків, в той же час місце для пасажирів збільшено на 10 відсотків, наголошує компанія.

Корпус поїзда базується на концепції «порожньої трубки», тобто, всередині немає постійних об'єктів, і інтер'єр може бути виготовлений у відповідності з побажаннями замовника.

«Velaro Novo - це наша відповідь на глобальні вимоги до високошвидкісного транспорту. Новий поїзд пише нову сторінку в історії успіху Velaro і дозволяє операторам пропонувати пасажирам покращений комфорт і економію у всьому життєвому циклі поїзда. Те, що ми презентуємо сьогодні, - це результат п'ятирічної розробки: платформа, яка пропонує унікальні оптимізовані витрати на енергоспоживання та обслуговування, а також максимальну гнучкість і надійність», - говорить генеральний директор підрозділу мобільного зв'язку Siemens Сабріна Суссан.

Додається, що параметри нової конфігурації роблять Velaro Novo надійним і гнучким. Потяги можуть бути адаптовані до нових потреб оператора навіть після кількох років використання. Витрати на технічне обслуговування зменшено завдяки інтеграції сучасних вимірювальних та сенсорних технологій.

Siemens тестує новий високошвидкісний потяг з квітня 2018 року по всій Німеччині.

Раніше компанія розробила чотири покоління Velaro. Поїзди працюють з 2000 року і в даний час використовуються в Німеччині, Нідерландах, Бельгії, Швейцарії, Іспанії, Франції, Китаї, Росії, Великобританії і Туреччині. Siemens почала розробку нової концепції Velaro Novo в 2013 році і планує здати перші потяги нового зразка в експлуатацію в 2023 році.

ІА "Вголос": НОВИНИ