Про це у коментарі кореспонденту «Вголосу» розповіла представниця ГО «Сила Карпат» Ольга Безушко.

За її словами, бренд розробили у межах проекту Brandville. Проект реалізовують по всій Україні для розробки брендів українських сіл для найбільш активних громад.  

«Ми подали заявку на конкурс та перемогли. Двоє реалізаторів три дні вивчали у Славському його історію, туристичні локації та думку мешканців про майбутнє селища, – розповіла Ольга Безушко. У Києві вони сформували логотип, який презентували цими вихідними».

Вона зазначила, що логотип базується на історичному значку, який за легендами мольфари викарбовували на дверях будинків, і таким чином  залучали до своєї діяльності громаду.

«Це коло, всередині якого знаходиться  квітка з 4 пелюстками, що символізує  4 цікаві та яскраві сезони для туристів у наших Карпатах, – додала представник ГО «Сила Карпат».  Плануємо цей бренд запатентувати та в більшості використовувати у сфері туризму, зокрема рекреаційного. Ознаковувати місцеву продукцію: мед, карпатські трави, а також готелі. Плануємо також напрацювати і брошури та маркувальні карти з логотипом».

 

«Вголос»

 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ