Як повідомляється в рейтингу консалтингової компанії Brand Finance, бренд Amazon здорожчав на 42%, – пише ТСН.

Лідер 2017 року – Google – перемістився на третю сходинку. Його вартість оцінюється в $120,9 млрд. У 2017 році вона зросла на 10%.

Друге місце продовжує обіймати Apple. Бренд здорожчав за минулий рік на 37% і сьогодні оцінюється в $146,3 млрд.

На четвертому місці – Samsung. Компанія за 2017 рік здорожчала на 39%, що дозволило їй зміститися на дві позиції з шостого місця. Вартість – $92 млрд. Facebook додав у ціні 45% – $89,6 млрд. Американська AT&T втратила 5% і коштує $82,4 млрд.

На сьомому місці розмістився бренд Microsoft. Його експерти оцінили в $81,1 млрд. Далі йдуть із суттєвим відривом Verizon ($62,8 млрд), яка втратила 5% у вартості, мережа американських супермаркетів Walmart ($61,4 млрд). Десятку замикає китайський бренд ICBC із оцінкою у $59,1 млрд. За прогнозами Brand Finance, бренд у 2018 році зможе додати у ціні одразу 24%.

Як писав «Вголос», 22 січня компанія Amazon.com відкрила перший продовольчий магазин без кас. Магазин Amazon Go в Сіетлі обладнаний камерами і датчиками, що відстежують, які товари покупці беруть з полиць, а які кладуть назад. Касові апарати і черги до кас виявилися непотрібними – після виходу з магазину гроші за обрані товари будуть списані з банківської карти покупця автоматично.

Наприкінці січня цього року Amazon також відкрила незвичайний офіс для своїх співробітників. У приміщенні під назвою The Spheres (Сфери) вартістю чотири мільярди доларів розміщено рослини з півсотні країн світу.

«Вголос» 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ