Компанія Alphabet вперше розкрила інформацію про дохід компанії від реклами на Youtube.

Про це йдеться у звіті компанії.

Зазначається, що відеохостинг приніс Alphabet  15,15 млрд доларів  доходу у 2019 році, що на 36% більше, ніж у 2018 році.

Таким чином, компанія заробила 4, 72 млрд доларів за четвертий квартал 2019 року.

Варто підмітити, що у звіті враховано, що понад 20 мільйонів людей бажають уникати рекламних повідомлень, тож користуються підписками Premium та Music Premium на Youtube.

Виручка від цих сервісів розміщена в розділі «інше», де проілюстровані дані про продаж смартфонів Pixel та «розумних» колонок Google Home.

Від продажу цих послуг та товарів компанія отримала 5,26 млрд доларів у четвертому кварталі 2019 року.

Як відомо, Alphabet вперше з 2006 року відкрив інформацію про дохід від відеохостингу.

Видання «The Verge» повідомляє, що дохід компанії від розміщення реклами в Youtube майже в 5 разів менше, ніж від Facebook, проте у 6 разів перевищує виручку від сервісу Twitch, який належить Amazon.

Як писав «Вголос», у роботі YouTube стався масштабний збій.

ІА "Вголос": НОВИНИ