Про це повідомляє російське видання «Forbes» з посиланням на звіт Ради з безпеки Нідерландів, інформує «Еспресо».

Зазначається, що російська влада раптово ввела заборону просто у ніч на 17 липня, коли й стався інцидент. Обмеження стосувалися польотів цивільної авіації у суміжному з Україною російському повітряному просторі в зоні відповідальності Ростовського зонального центру єдиної системи організації повітряного руху.

«Обмеження були аж до висоти понад 16 кілометрів (до ешелону FL530), що можна порівняти з максимальною висотою ураження зенітного ракетного комплексу «Бук» (близько 18 кілометрів). І вже через 17 годин 20 хвилин над суміжною з Росією територією України якийсь ЗРК «Бук» збиває малайзійський Боїнг з пасажирами», – наголошує видання.

При цьому, під час розслідування трагедії, Рада з безпеки Нідерландів попросила у Кремля пояснень стосовного того, чому були введені такі обмеження. У «Росавіації» тоді зауважили, що це було зроблено з метою «узгодження обмежувальних заходів з прилеглим повітряним простором України».

Попри це, узгодження так і не сталося, адже, за інформацією журналістів, Україна закрила повітряний простір до висоти 9454 метра, а Росія – до 16150 метрів.

«На питання голландських експертів DSB про очевидний «конфлікті висот» двох заборон (FL320 на захід від російсько-українського кордону і FL530 на схід), тобто про причини введення Росією заборони саме до висоти понад 16 кілометрів, Росія так нічого і не відповіла», – підсумувало видання.

Раніше, 5 червня група Bellingcat опублікувала два нових звіти щодо MH17, які доводять причетність Росії до знищення малайзійського лайнера в небі над східною Україною в 2014 році.

За даними розслідувачів, ключовим організатором транспортування російського Бука в Україну з території РФ був командир «ДНР» Сергій Дубинський, відомий під прізвиськом «Хмурий».

Міністр закордонних справ Австралії Джулія Бішоп заявила, що винуватці аварії рейсу МН17 Malaysia Airlines на Донбасі можуть бути засуджені заочно.

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ