Він наголосив, що після отримання інформації про кіберзлам компанія «повернула дані, зробивши платіж».
«Ми зробили це у співпраці з експертами, знайомими із кібератаками, й перемовинами з кіберзлочинцями», — зазначив директор, не уточнивши виплачену злодіям суму.
За його словами, пов’язані зі злочином проблеми комп’ютерної системи були виправлені. Браун підкреслив, що компанія вжила заходів для захисту інформації клієнтів.
«Компанії із кібербезпеки повідомили нам, що ризик для наших користувачів через цю кібератаку є низьким, і що упродовж розслідувань вони не виявили жодних публічних витоків даних користувачів, у тому числі в «темній мережі» та інших онлайн локаціях», — йдеться у листі.
Браун підсумував, що загалом зловмисники отримали доступ до даних близько 15 млн користувачів, переважна більшість яких проживають у канадських провінціях Онтаріо та Британська Колумбія.