Про це йдеться в петиції до місцевої влади, повідомляє власкор «Вголосу».

Нагадаємо, луцький міський голова Микола Романюк підписав розпорядження про призначення з 29 березня Ігоря Грицюка директором «Луцького підприємства електротранспорту». До призначення на нову посаду Ігор Грицюк був виконувачем обов'язків директора підприємства.

За словами автора пропозиції, голови страйкового комітету ЛПЕ Андрія Черчика, директора призначили з порушенням вимог чинного законодавства.

«Наказом №336 від 29.12.2004 року Міністерство праці та соціальної політики затвердило Випуск 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. У п. 1 вказаного наказу зазначено, що довідник є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності. Наказом Мінсоцполітики №951 від 22 вересня 2015 року внесено зміни до кваліфікаційної характеристики посади «Директор (начальник, інший керівник) підприємства», розміщеної у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 №336, та викладено абзац третій «Кваліфікаційні вимоги» в такій редакції: «Вища освіта другого рівня за ступенем магістра за відповідною галуззю знань або вища освіта другого рівня за ступенем магістра та післядипломна освіта за галуззю знань «Управління та адміністрування» або «Право». Стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня – не менше ніж 5 років»,  йдеться в петиції.

Однак Луцька міська рада, оголосивши конкурс, висунула вимогу щодо стажу роботи у 3 роки. Тож працівники підприємства просять переглянути кандидатуру Ігоря Грицюка на посаду директора «Луцького підприємства електротранспорту».

Окрім того, вони вимагають економічного обґрунтування і доцільності надмірно високих заробітних плат керівному апарату «Луцького підприємства електротранспорту».

Як писав «Вголос», за підсумками 2015 року комунальні підприємства «Луцьктепло» та «Луцьке підприємство електротранспорту» зазнали найбільших збитків.

ІА "Вголос": НОВИНИ