[media=85139,85140,85141] 

Про це повідомляють клієнти банку, інформує кореспондент «Вголосу».

Люди кажуть, що така ситуація триває від 21 грудня.

«Гроші на рахунку є, але я не можу ними розрахуватися в будь-якому з магазинів. Кілька разів намагалася сплатити за покупки, але нічого не вийшло. Під час здійснення операції видається помилка «Код 119 (Відмовити)». Щоправда, говорять, що з понеділка, 29 грудня, картки розблокують, але мені не віриться, що все буде гаразд», – сказала львів’янка Оксана.

Вона також розповіла, що кілька тижнів намагається зняти гроші з картки, але банкомати працюють лише на поповнення.

«У мене в листопаді сплинув строк депозиту, і я намагаюся зняти гривні. Задля цього кілька разів на тиждень приходжу до відділення, що на вул. Коперника. Стою в черзі до операційного залу, де банківський працівник призначає суму, яку можна отримати в касі.

Учора, наприклад, мені відмовили. Сьогодні, сподіваюся, зможу зняти хоча б 500 грн», – зазначила жінка й додала, що гроші можна отримати не частіше ніж раз на тиждень.

Аналогічна ситуація склалася і з виплатою пенсій. Аби зняти 1300 грн, люди ходять до банку 2-3 тижні.

«Я приходжу в банк, як на роботу. Минулого тижня мені видали 300 грн у касі, зараз призначили ще стільки ж. А тут Новий рік, Різдво. Хочеться онукам подарунки купити. Коли це все закінчиться?» – говорить пенсіонерка Ганна Семенівна.

Як писав «Вголос», абсолютно всі банкомати «Дельта банку» у Львові не заповнено грошима. Причиною цього є відсутність у банку готівки.

ІА "Вголос": НОВИНИ