Про це сьогодні, 28 лютого, під час круглого столу на тему: «Що буде з львівським транспортом? Розмова без популізму» розповів доктор економічних наук, завідувач відділу розвитку територіальних громад і транскордонного співробітництва Інституту регіональних досліджень імені М. І.Долішнього НАН України Віктор Борщевський, передає кореспондент «Вголосу».

«Всі пільгові категорії повинні чітко бути зібрані в один законодавчий акт і суттєво має бути скорочена їхня кількість. Пільги мали б бути монетизовані із подальшим запровадженням електронного квитка», зазначив він.

Також запропонував: хто встановлює пільгу – держава чи місто – той і компенсовує перевізникам кошти за перевезення.

Також Віктор Борщевський розповів про зміну принципів управління системою міських пасажирських перевезень. На його думку, замість конкурсного механізму відбору перевізників для обслуговування маршрутів варто запровадити закупівлю послуг із перевезенням пасажирів. Вартість перевезення за 1 км має стати основним критерієм відбору перевізників.

«Варто забезпечити і рівні права приватним та комунальним підприємствам», – додав доктор економічних наук. Зокрема, розповів, що мають діяти жорсткі антимонопольні обмеження, які не допускають недобросовісної конкуренції на ринку міського громадського транспорту.  

Як було зазначено у його презентації, такі підходи мають сприяти зниженню рівня фінансового навантаження на місцеві бюджети, покращити якість обслуговування пасажирів, сприяти впорядкуванню соціальних функцій міського пасажирського транспорту.

«Пропозиції спрямували у Міністерство інфраструктури України», – резюмував Віктор Борщевський.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ