Майже половина продажів у польських магазинах відбувається в рамках рекламних кампаній. До таких кроків фірм-виробників змушують сучасні умови пандемії коронавірусу, повідомляють польські медіа.

Ця пандемія змушує компанії використовувати сучасні технології продажу. Адже акції у маркетах є невід’ємним елементом ландшафту комерційного ринку в Польщі. Ще до пандемії кожен третій товар, що продається у категорії товарів швидкого користування, охоплювався акцією. Те, що відбувається зараз, може призвести до значного зростання продажів, оскільки споживачі все частіше і ретельніше відстежують акції та відповідно планують свої покупки.

Як зазначає газета «Rzeczpospolita», наслідки кризи через COVID є величезним викликом для компаній. Згідно з дослідженням SAS та Movens Capital серед 30 найбільших комерційних компаній у Польщі, для яких ринок Польщі став першим великим майданчиком збуту, витрати на просування компанії становлять 20-30% доходів від продажу.

Рекламна газетка спокушує зробити покупки

 

Водночас опитування Асоціації прямого маркетингу показує, що для 63% поляків рекламні журнали в магазинах є важливим елементом планування покупок.

Наприклад, 26 відсотків поляків орієнтуються у закупах на рекламні газетки по 2-3 рази на тиждень, ще 25 відсоктів споживачів раз на тиждень формують свої купівельні запити з огляду на рекламні газетки. Ще 17 відсотків звертають увагу на рекламні промоції товарів раз на місяць.

Фото «Rzeczpospolita».

До речі, вчора «Вголос» писав, що у електронній торгівлі польським фірмам все важче конкурувати із китайськими платформами

ІА "Вголос": НОВИНИ