Поки що в магазинах на позичені гроші найбільше беруть віскі і дорогі закуски, повідомляє «Reuters».

Мікропозики для купівлі продуктів, напоїв та алкоголю в мережі з п'яти магазинів ВЛ-Март, орієнтованих на середній клас, видає споріднена їй фінансова компанія ВЛ-Фінанс.

Щоб купити в борг їжу і напої, покупці ВЛ-Марта оформляють в кредит карту Скатертина-самобранка на суму до 10 тис. рублів (3 тис. грн) строком до трьох місяців за ставкою 3-5 відсотків на місяць.

«Це хороша пропозиція, наприклад, для студентів, які хочуть відзначити здачу іспиту, або для тих, хто вирішив організувати святковий стіл. А для нас це - підтримка трафіку», - розповіла Рейтер начальник відділу маркетингу ВЛ-Март Євгена Єремич.

Росіяни, які звикли в двохтисячні купувати в кредит машини, холодильники і телевізори, в минулому році охолодили свій купівельний запал через зниження реальних доходів майже на 10 відсотків, що призвело до такого ж падіння оборотів рітейлу. У Примор'ї ситуація ускладнилася зростанням заборгованості із зарплати в півтора рази в останні місяці, передали місцеві ЗМІ.

За словами Єремич, акція не випадково з'явилася в складний для росіян час - пропозиція купити в кредит продукти харчування, напої та алкоголь актуальна на тлі урізування зарплат і зростання цін.

Найчастіше за кредитні гроші купують віскі, коньяк і делікатеси, сказала кореспонденту Рейтер продавець супермаркету ВЛ-Март на Океанському проспекті Владивостока. Інша додала, що пік продажів в кредит припав на передноворічні дні, а зараз на позикові гроші купують досить рідко.

Єремич пояснює, що ідея кредитів на покупку продуктів харчування та алкогольних напоїв виникла в прив'язці до свят, акція розрахована на термін з 15 грудня до 30 березня, але в разі успіху буде продовжена.

«Поки у мене є дані тільки за грудень. За перші 15 днів акції карти оформили близько 80 осіб на суму приблизно 300 тис. рублів», - говорить Єреміч.

ІА "Вголос": НОВИНИ