[media=143533,143534] 

Таке рішення ухвалив місцевий департамент транспорту. Правда, є одне застереження – це не безпілотники, а автомобілі, керовані дистанційно, пише Еспресо за даними Reuters.

Віддалене управління – один із шляхів розвитку робомобілів. За задумом, великою кількістю авто керуватимуть з центрального офісу. При цьому один оператор буде контролювати відразу кілька автомобілів.

З одного боку, це підвищить ефективність, вважають розробники, з іншого боку, завжди буде людина, яка візьме керування в свої руки, якщо виникне необхідність.

Таке рішення також не повинно створювати перешкод з боку регуляторів і законів. Теоретично, це не безпілотники, а їх контролює людина, тому такий транспорт простіше зробити легальним. І Каліфорнія – приклад того.

Переваги видно вже відразу. Сьогодні безпілотники на дорогах мало чим відрізняються від звичайного транспорту – водій за кермом, як і раніше, обов'язковий.

Якщо для одиничних тестів в цьому немає проблем, то при запуску сервісу таксі втрачається вся вигода. Водіям-спостерігачам доводиться платити зарплату. Віддалений контроль же може вирішити проблему. Для США це багато в чому залежатиме від результату тестів у Каліфорнії.

Компанії, які скористаються дозволом, поки невідомі. Але сьогодні безпілотниками займаються великі автовиробники, наприклад GM і Ford, і технологічні компанії, на кшталт Apple і Google.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ