Про це пише The Guardian.

«Великі бренди, що проводять турне по країні на Різдво, щоб рекламувати дітям продукти, що містять цукор, та збільшити продажі, не допомагають сім'ям робити здоровий вибір та прикладати зусилля для боротьби з дитячим ожирінням та псуванням зубів», –сказав очільник англійської організації «Громадська охорона здоров'я» Дункан Селбі.

Відповідно до досліджень організації, більшість місць, куди планують приїхати вантажівки Coca-Cola до Різдва, «мають вищі показники дітей з карієсом або ожирінням».

«Місцева влада, що рекламує солодкі напої таким чином, повинна подумати про те, чи відповідає це інтересам здоров'я дітей», – підкреслив він.

Як зазначається, до Різдва Coca-Cola відправляє низку фірмових вантажівок у 42 міста в Англії та Шотландії. У рекламній кампанії вказується, що вантажівки будуть «доставляти різдвяний настрій по всій країні». Очікується, що у межах програми дітям роздаватимуть безкоштовні напої.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ