Про це з посиланням на сервіс OneTwoTrip повідомляє РБК.

«В системах онлайн-бронювання зараз представлені пропозиції не тільки від невеликих готелів, але і великих мережевих готелів, які за рідкісним винятком не використовували цей канал продажів раніше. Зміна їх позиції може бути пов’язана з ануляцією групових бронювань, що не відповідають початковим очікуваним попитом, а також завищеними на першому етапі цінами, які відштовхнули уболівальників», – розповів керівник готельного напрямку сервісу OneTwoTrip Максим Карауш.

Тенденцію підтвердила і директор з маркетингу сервісу Ostrovok.ru Наталія Радченкова: за її словами, кількість варіантів розміщення в порівнянні з березнем 2018 року зросла на 20-91%, в залежності від міста проведення матчу.

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ