Про це повідомляє інформаційний ресурс Yicaiglobal.com, – пише Укрінформ.
«Заклад розташовано на площі розміром більше 2,787 квадратних метрів. В ньому будуть не лише продавати каву, а й презентуватимуть усю продукцію Starbuck’s відвідувачам за допомогою технології доповненої реальності (AR-технології)», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що кав'ярня в Шанхаї є другим у світі закладом Starbuck’s, відкритим у форматі «Reserve Roastery», де відвідувачі можуть ознайомитися з технологіями смаження кави та приготування її популярних сортів. Перший такий заклад було відкрито у 2014 році у Вашингтоні.
Також споживачам кав'ярні пропонують придбати сувенірну продукцію мережі через найбільший інтернет-магазин Китаю Taobao.
Наразі мережа Starbuck's відкрила більше 3000 закладів по всій території Китаю і планує до 2021 року відкрити ще 2 тисячі.
ІА "Вголос": НОВИНИ