Про це пише «Сіньхуа».

Загальна тяглість першої черги проекту пілотної лінії в Чжучжоу, на якій проходили випробування, становить 3,1 кілометра, ширина проїжджої частини на ній – 3,75 метра. Уздовж лінії побудовані чотири зупиночних платформи.

Перша партія потягів, що працюють на випробувальній лінії поїздів ART зі «смарт-колією», складатиметься з трьох транспортних засобів, офіційний запуск експлуатації лінії очікується наступного року.

Відзначається, що металеві колеса в поїзді ART замінені на гумові, він не потребує прокладання фізичних рейок, а використовує самостійно розроблену інститутом CRRC Zhuzhou Locomotive Co. технологію «відстеження і контролю на віртуальних рейках».

На ART встановлені датчики для розпізнавання нанесеної на поверхню дороги віртуальної колії, команди центрального блоку управління здійснюють точне коригування тяги, гальмування і поворотів потяга, точно направляють рух віртуальними рейками.

Потяг довжиною 30 метрів, що складається з трьох вагонів, може розвивати швидкість 70 км/год і вміщати до 500 пасажирів, працює на електриці – 10-хвилинної зарядки вистачає на 25 км шляху.

 

«Вголос»

 

ІА "Вголос": НОВИНИ