Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» говорили із Головою Громадської ради при ЛОДА Андрієм Болюбашем.

«Це небезпечно, оскільки жодних дозвільних документів чи сертифікатів на таке обладнання немає. У разі недотримання правил безпеки, чи технічних правил – може статись непередбачуване», - пояснив він.

Особливо небезпечною є ситуація навколо тих заправок, які розташовані у місті, адже мешканці живуть із постійною загрозою «вилетіти у повітря». А таких автозаправних комплексів насправді - більшість: «Їхнє нахабство настільки велике, що вони розташовані в центрі міста. Наприклад, на вулиці Зеленій перевіряють власника однієї такої заправки, на період перевірки вона не зачиняється, а через два дні відкривається наступна точку продажу через 300 метрів».

Також заправки, які не мають дозвільних документів на роботу, завдають чималих ударів по бюджету. Наприклад, частка тіньового ринку в сегменті дизпалива сягає близько 20%, а скрапленого газу – 30-50%. Як наслідок – місцевий та державний бюджети недоотримують суттєві суми, що варіюються від 5 до 7 мільярдів щорічно. До того ж, під сумнівом є і якість пального, яке продають на таких заправках. Адже жодної сертифікації якості там просто не існує.

«Людям необхідно роз’яснити, що дешева ціна – це не завжди хороша якість. І не дай Боже щось трапиться – відповідальності ніхто не понесе», - додав Андрій Болюбаш.

Втім, вирішити проблему з існуванням незареєстрованих заправок, за його словами, нелегко, адже керівники контролюючих органів насправді зацікавлені у їхньому існуванні. А заступник міського голови Львова, Геннадій Васьків, узагалі відкрито запропонував не закривати АЗС, а лише дати можливість їм «зареєструватись».

Більше – у відео. Прямі ефіри «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

ІА "Вголос": НОВИНИ