Про це заявив операційний директор компанії Майкл Шмілов, передає НВ.

«По-перше, потрібно розуміти, що в більшості країн світу взаємодія з владою потрібна для того, щоб допомогти користувачам – розшукати спамерів, затримати зловмисників, які використовують подібні до нашої платформи для нелегальної активності і т.д. Працювати з ними для нас обов'язково, але є речі, які ми ніколи не будемо робити», – заявив Шмілов.

До них належить передача ключів шифрування. Як пояснив Шмілов, «не можна дати те, чого немає». «Можна попросити ключі для дешифрування у користувача, але ми їх, як компанія, не бачимо і не бережемо. Навіть коли до нас приходять спецслужби, відповідь не змінюється», – пояснив він.

Починаючи з версії Viber 6.0 всі основні функції Viber захищені за допомогою наскрізного шифрування: дзвінки через сервіс, особисті та групові повідомлення та ін. При такому типі шифрування ключі від листування зберігаються тільки на пристроях клієнтів, і ніхто, навіть сама компанія-розробник, не має доступу до них, йдеться в політиці конфіденційності Viber Media S.a.r.I.

«У Viber всі чати і дзвінки захищені наскрізним шифруванням за замовчуванням», – повідомив Майкл Шмілов.

За словами Шмілова, за всі роки присутності Viber у Росії компанія кілька разів отримувала запити від держорганів та ФСБ, але їх кількість була набагато меншою, ніж в Європі. Для запиту існує певна процедура: правоохоронні органи повинні прийти з ордером, в якому міститься запит на надання інформації про певного користувача.

Ще одна законодавча вимога, виконання якої для Viber буде важим, – це положення російського «закону Ярової. З цього моменту месенджери будуть зобов'язані зберігати інформацію про факт комунікації їх користувачів протягом року, а зміст самих повідомлень – півроку.

За словами Шмілова, компанія буде не готова робити речі, які суперечать її політиці. У політиці конфіденційності Viber вказується, що компанія не читає зміст повідомлень і не прослуховує виклики, вчинені в приватному порядку за допомогою Viber, а також не зберігає ці повідомлення після їх доставки за призначенням. Якщо з якоїсь причини повідомлення не було доставлено одержувачу протягом всього двох тижнів, воно буде видалено з серверів.

«Вголос»

 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ