Про це сказав держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко, повідомляє Укрінформ.

«Звичайно, ми комунікуємо з великими готельними мережами в різних країнах для того, щоб лобіювати саме українське телебачення, для того, щоб українські туристи могли їх (вітчизняні телеканали - ред.) бачити. Ми запустили новий супутник, і це саме спрямовано на те, щоб готелі, наприклад, в Північній і Західній Європі мали змогу отримувати сигнал», - сказав Біденко.

Він зазначив, що у цьому питанні «працює»  ринок, адже з яких країн найбільше туристів, то ті телеканали і намагаються показувати в готелях. 

«Сьогодні ми фіксуємо по кількох країнах зміну цього вектору, тобто - менше російських туристів, більше українських туристів. Це - Туреччина, частково Єгипет, і там така тенденція є. Як тільки власники розуміють, що більше українців, вони вмикають українські телеканали» - розповів він.

Держсекретар уточнив, що йдеться не лише про державний телеканал «UA|TV», а й про приватні телеканали, які «мовлять на весь світ».

 

 

«Вголос»

 

ІА "Вголос": НОВИНИ