Сьогодні повідомили про можливий збій у роботі ПриватБанку. Попередньо, це пов'язано з проблемою в роботі однієї із платіжних систем, а не самої фінустанови.

Про це заявив прессекретар банку Олег Серга в коментарі «Суспільному».

Як відомо, користувачі банку скаржаться на те, що не можуть здійснити покупки в магазині, а також переказати кошти з картки на картку.

Тим часом в пресслужбі заявили, що проблеми виникли на стороні платіжних систем, а не банку. Мовляв, термінали інших банків також працюють з перебоями.

«Технічної проблеми з боку банку немає - попередньо, збій на стороні платіжних систем....Коли вирішать проблему - поки невідомо», - повідомив Серга.

При цьому співзасновник Monobank Олег Гороховський допустив, що проблема може бути саме у ПриватБанку.

«Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть, збій у ПриватБанку», - написав Гороховський.

Згодом Серга зазначив, що проблеми стосуються низки транзакцій.

«Нам відомо про проблему з оплатою банківськими картками, лише частина транзакції охоплені цією проблемою. Фахівці ПриватБанку працюють над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності», - сказав він виданню.

ІА "Вголос": НОВИНИ