Як повідомляє російське видання «Комерсант», посилаючись на кілька джерел в авіагалузі, Росія і Україна ведуть закриті переговори щодо продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 «Руслан», які використовує вантажна авіакомпанія «Волга-Дніпро».

«У досягненні домовленостей зацікавлені обидві сторони, але остаточне рішення поки не прийнято через складні взаємини між двома країнами», – каже один зі співрозмовників

Як відомо, у зв'язку з російською агресією в Україні ДП «Антонов» вийшло з українсько-російського СП «ОАК-Антонов» і припинило обслуговування літаків російського перевізника.

У парку перевізника 12 «Русланів», які виконують чартерні вантажні перевезення. Утримувачем сертифікатів цих літаків залишився «Антонов» – і за його умовами процедура продовження ресурсу літака повинна проводитися після кожних чотирьох тисячі льотних годин.

При цьому «Антонов» виступив категорично проти передачі права обслуговування цих літаків російському конструкторському бюро Ільюшина.

Співрозмовник видання, близький до українського Кабінету міністрів, сподівається, що домовленості між компанією «Волга-Дніпро» і ДП «Антонов» будуть укладені – «якщо Верховна Рада не поставить політичну доцільність вище здорового глузду».

«Ми мотивуємо домовленості тим, що транспортники Іл-76МД, що є у нас, а також перебувають на озброєнні ВПС України, – це інтелектуальна власність КБ Ільюшина», – пояснює співрозмовник.

На його думку, якщо українська сторона «упреться по «Русланам», то у відповідь може отримати проблеми з Іл-76, на продовження ресурсу яких потрібна документація російського КБ.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ