Фахівці знаменитого інституту НАМІ і Московського інституту автомобільних кузовів створили елегантне купе МКЗ-НАМІ Спорт-900, передає Автоцентр.

Керував проектом конструктор Едуард Молчанов. Перший екземпляр купе Запорожець склали в 1963 році. На шасі ЗАЗ-965А було встановлено обтічний склопластиковий кузов завдовжки 3725 мм і заввишки 1170 мм. У дизайні простежуються риси задньомоторних купе Renault Caravelle і Volkswagen Karmann-Ghia.

У купе Спорт-900 посадкова формула 2+2, тобто розробникам навіть вдалося зберегти задні сидіння. Дуже оригінальною є нахилена центральна консоль, знайома за багатьма сучасними спорткарами. Використання склопластикових кузовних панелей дало змогу зменшити вагу авто до 500 кг. Так що навіть зі стандартним 900-кубовим 27-сильним двигуном і 4-ступінчастою МКПП воно було швидшим за звичайний Запорожець і розвивало швидкість понад 100 км/год.

Розробники сподівалися, що отримають дозвіл на виробництво купе ЗАЗ Спорт-900 у Запоріжжі. Проте радянська влада відмовилася від проекту і далі 5-6 прототипів справа не дійшла. Частина ексклюзивних авто збереглася до наших днів, але всі вони потребують серйозної реставрації.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ