Про це повідомила прес-служба «Укрзалізниці».

Загалом у січні цього року пасажири поїздів ПАТ «Укрзалізниця» забронювали та оформили через Інтернет понад 1 млн квитків, тоді як у січні 2015 року – 574 тис.

У підприємстві впевнені, що продажі онлайн ростуть через «зручність послуги для пасажирів».

Сьогодні квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, крім додаткових і регіональних. Також у режимі онлайн можна оформити та оплатити проїзд на регіональні поїзди та поїзди міжнародного сполучення з країнами СНД. При цьому пасажир отримує бланк замовлення, який необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.

Оформлення проїзних документів через Інтернет було впроваджено з кінця 2008 року. Відтоді пасажири зарезервували та оформили через усесвітню мережу понад 26,3 млн квитків, з них 14,1 млн електронних.

ІА "Вголос": НОВИНИ