Про це він заявив в інтерв'ю «Ділової столиці».

«У перевезеннях далекого прямування великий сегмент несоціальних перевезень. Якщо вартість купе фірмового потяга – 500-600 грн, а економічно обгрунтований рівень – 800 грн, це вже не соціальні перевезення. Якщо квиток СВ коштує 1 тисячу грн, а економічно обгрунтований рівень – 1,4 тисячі грн, це також не соціальні перевезення, це не підтримка бідних...

Я просуваю ідею категоризації потягів. Розділити потяги за категоріями та комфортом. Державне регулювання цін може бути у категорій «стандарт» і «економ», на рівні класу «комфорт» ми можемо мати конкурентну ціну», – заявив він.

Крім того, Кравцов зазначив, що при цьому повинен залишатися гарантований «Укрзалізницею» набір послуг для всіх категорій потягів.

«У нас немає проблем з продажем квитків категорії СВ, а про купе взагалі мовчу. Швидше, виникає ситуація, коли плацкарти не розкуповуються. Ми бачимо високий попит на квитки класу «комфорт» і «люкс», –зазначив він.

Також він заявив, що необхідно привести вартість квитків у відповідність з ринковими вимогами, при цьому не забуваючи про соціальну складову, яка також повинна бути забезпечена. «У категорії «економ» має залишитися до 10% потягів далекого прямування, все інше повинно перейти в «стандарт» або «комфорт». Це дозволить забезпечити соціальні потреби та збільшити дохідну частину «Укрзалізниці» за рахунок несоціальної частини перевезень. Зі свого боку, це зменшить перехресне субсидування, і кошти, які ми заробляємо на вантажних перевезеннях, можна буде вкладати у відновлення вантажних потягів, інфраструктуру і все інше», – повідомив глава «Укрзалізниці».

 

«Вголос»
 

ІА "Вголос": НОВИНИ